تودیع و معارفه مدیرعامل آبفای استان یزد(2):

مدرسی امام جمعه محمد آباد:

انسان مومن  باید خود را در قالب آب قرار دهد



یزدفردا "آئین تودیع و معارفه مدیرعامل آبفای استان یزدبا حضور سید مهدی ثمره هاشمی مدیرعامل شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور،مهندس فلاح زاده استانداریزد ،میر سعیدی معاون عمرانی استاندار ،مهندس میروکیلی شهردار یزد وحجت الاسلام مدرسی  امام جمعه محمد آبا د یزد و دیگر مسئولین استان و کارکنان ومرتبطین صنعت آب و فاضلاب کشور و استان در شب دوشنبه 25 مردادماه 89 در سالن اجتماعات آب منطقه ای استان یزد برگزارشد .

به گزارش خبرنگاریزدفردا "
  حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم مدرسی با ایراد سخنانی ضمن توجه دادن مردم به فرهنگ صرفه جوئی ونقش آب در زندگی انسانها اظهار داشت:در مصباح الشریعه امام صادق(ع) روایتی در باب وضو وجود داردکه در آن  اشاره ای به خصوصیت مومن دارد و تاکید می کند که(المومن الخاص  و مثل الماء) و در جائی دیگر به مردم سفارش می شود مانند رنبور عسل باشید .وی افزود:چه ویژگی هائی آب دارد که انسان مومن  باید خود را در قالب آب قرار دهد وتاکید می شود انسان مومن خالص مانند آب است .
حجت الاسلام مدرسی امام جمعه محمد آباد در تفسیر این روایت افزود:آب صاف،روان و در جریان است .آب در هر ظرفی خود را جای می دهد ولی هویت خود را از دست نمی دهد .آب مایه حیات و پاکیزگی است.
در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت های محمدرضا محمدی مدیرعامل سابق شركت آب و فاضلاب استان یزد، علی اسلامی بعنوان مدیرعامل جدید شركت آبفای استان یزد معرفی شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا